Prieskum trhu

Komplexné prieskumy produktov a služieb

  • vývoj a úpravy (nových) produktov a služieb, testy produktov a konceptov
  • hodnotenie výkonnosti produktov a služieb, detailné spoznanie produktu/služby z pohľadu zákazníka
  • silné a slabé stránky konceptov, produktov, služieb, vrátane identifikácie prvkov
  • odhady potenciálu
  • zostavenie správnej cenovej politiky
  • Marketingová komunikácia a manažment značky

    Táto sféra však súvisí aj so skúmaním imidžu značky, komunikačných potrieb ľudí a v neposlednom rade s manažmentom značky.

    Firma VERSATILE má mnohoročné a bohaté skúsenosti s testovaním a interpretáciou výsledkov komunikačných testov v segmente FMCG.

    Popis a segmentácia trhu

    Firma vykonáva prieskumy zamerané na popis a segmentáciu trhu.

  • podiely na trhu
  • potenciál, obsadené a voľné miesta na trhu
  • segmentácie trhu - zákazníkov a/alebo potenciálnych zákazníkov
  • rozdiely medzi týmito skupinami, regiónmi a podobne
  • VERSATILE realizuje segmentácie v úzkej spolupráci s klientom, čo umožňuje kombinovať prieskumné dáta s tvrdými dátami a databázami reálneho správania zákazníkov. Veľmi často pomáhame implementovať výsledky segmentácie do databáz klienta, čo poskytuje jej ďalšiu pridanú hodnotu

    Zamestnanecké prieskumy

  • indexy oddanosti, spokojnosti a motivácie zamestnancov a spolupracovníkov
  • návrhy akcií na efektívne ovplyvňovanie oddanosti a motivácie zamestnancov
  •   flasky